gösterir de herşeye gösteremez. Bu vatandan ekmek yiyorsan, demokrasinin kurallarına uyup seçimle bir yere getirdiğin insanların yaptıklarına saygı göstericeksin. Tepkini böyle vermiyeceksin. Türkiye Cumhuriyetinde yaşıyoruz. Suriye gibi başımızda diktatör yok.
Başımızda dikatatör yok. Burası
Türkiye CUMHURİYETİ. Vatandaşın dediği olur..