gösterir de herşeye gösteremez. Bu vatandan ekmek yiyorsan, demokrasinin kurallarına uyup seçimle bir yere getirdiğin insanların yaptıklarına saygı göstericeksin. Tepkini böyle vermiyeceksin. Türkiye Cumhuriyetinde yaşıyoruz. Suriye gibi başımızda diktatör yok.
Sen nasıl gösterirsin peki tepkini? Ayrıca başımızdaki adam Suriye'deki diktatör dediğin adamdan daha diktatör.