bayGaReZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu olayların başını çekenleri takip ederseniz, başka hiç bir kaynağa ihtiyacınız kalmaz. Bu vakte kadar polisin müdahalesini haklı bulmadım. Ancak olaylar büyümeye devam ederse, göstericiler polisin müdahalesini kendi elleriyle meşrulaştıracak.

Sosyal medyada ne komediler dönüyor farkında değilsiniz.

"Ha gayret 48 saat dayanırsak anayasa mahkemesi hükümeti düşürecek"

Bu nasıl bir delisaçmasıdır?

Bu mesajı on kişiye göndermezsen başına gezegen düşecek // Arada fark gören var mı?
Kimse kimsenin aklıyla hareket etmiyor. olan olaylar ortada..ve olayların basını ceken halktır. bundan büyükte bir güc yoktur.
Olaya siyasal degil toplumsal bakmayı bilmek gerekir.