Hala anlamadınız mı ? Mesela 1-2 ağaç değil mesele hükümete tepki meselesi.
Olayı herkes biliyor, Oy verirken boşuna %50 almıyorlar, Sorunda burda Agaçları bahane ederek türkiyeyi ayaklar altına aldınız, İnsanların zarar görmesini sagladınız, Sadece Yazık Diyorum.