Soruyorum size Adamlık Olaylara Karışıp kavga gürültü çıkarıp herkezin perişan olmasını sağlamakmı yada İnsanları Birazda olsa Sakinleştirmekmi.
Halk ilk kez böyle birleşti , halk ilk kez birlik beraberlik içine girdi .Sesini gücünü çıkarttı bugün halk ! Hükümet bu sefer anlıcak halk'ın ne olduğunu inşallah yarın bunlar unutulmaz yarın bunlar bitmez o zaman istediğimizi elde edeceğiz !