ArneLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimse kimsenin aklıyla hareket etmiyor. olan olaylar ortada..ve olayların basını ceken halktır. bundan büyükte bir güc yoktur.
Olaya siyasal degil toplumsal bakmayı bilmek gerekir.
Olaya siyasal değil diyen arkadaşlara birileri konuyu özet geçsin. Konu en başından beri siyasi.

2 gün sevindik güne şehitsiz uyandık diye. Battı demek ki birilerine.