ArneLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ona oy veren adam neyin ne oldugunu görmüyor mu ? Sanki karsındaki demokratik bir ülkede halkın oylarıyla iktidara gelmis bir parti lideri degilde krallık sistemi ile yönetilen bir ülke kralı. O koltuk kimsenin babasının tapulu malı degil. Eger halkı memnun edemiyorsa halka zülm eziyet ediyorsa. O halk onu asagı almasınıda bilir.
Sen eminmisin şuan o %60lık kısmın memnun olmadıgından , bu olaylar 1 ay sonra unutulur gündem değişir yine o kişiler kendini aklamaya çalışır ama şuan olanlar yaralar tekrar sarılmaz olan bizim vatandaşımıza olur .Ben hiç zannetmiyorum bu %60 lık kısmın oyunu keseceğini %10 u kesse kardır inşallah diyelim.