Dostum sen gerçekten inanıyor musun Tayyipin istifa edeceğini ve akp nin hükümetten düşeceğini?Ülkemizin %60 ı akpye oy veriyor bu olaylar en fazla 1 hafta sürer ve üstünü kapatırlar eğer uzarsada olası bir iç savaş bizi 20 yıl geriye atar ve hiç istemem bu durumu tayyip düşürülecekse bu seçim yoluyla olmalı halkı doğru dürüst seçim propagandasıyla bilinçlendirmeli.Ama molotof atarak adam joplayarak biber gazı sıkarak olmaz.Kendi kendimize ederiz yazık.
Ona oy veren adam neyin ne oldugunu görmüyor mu ? Sanki karsındaki demokratik bir ülkede halkın oylarıyla iktidara gelmis bir parti lideri degilde krallık sistemi ile yönetilen bir ülke kralı. O koltuk kimsenin babasının tapulu malı degil. Eger halkı memnun edemiyorsa halka zülm eziyet ediyorsa. O halk onu asagı almasınıda bilir.