occili adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen eminmisin şuan o %60lık kısmın memnun olmadıgından , bu olaylar 1 ay sonra unutulur gündem değişir yine o kişiler kendini aklamaya çalışır ama şuan olanlar yaralar tekrar sarılmaz olan bizim vatandaşımıza olur .Ben hiç zannetmiyorum bu %60 lık kısmın oyunu keseceğini %10 u kesse kardır inşallah diyelim.
%50 poposunu kaşıya kaşıya ayın 15ini bekler. Başka hiç bir aktivite veya düşünce bekleme..