valla bilmiyorum ne hukumet ne baska bise kimsenin ne destekcisiyim ne de dusmaniyim. ama iyi seyler olmadigi kesin. sadece daha da kotu olmamasini istiyorum belkide davulun sesi uzaktan hos geliyor. ama icimde bir sikinti var uzakda olsam uykumu kaciriyor
Bende olyalarin bitmesini isterim, ama bu olaylara sebep olanlarin cezasini cekmesi sartiyla.