Bu sabahların bir anlamı olmalı diye bir parça vardı veganındı galiba, ara sıra dinlerseniz motive olacağınızı tahmin ediyorum
yastığına senin sarılıp kokunla uyumuşum
üstüm açılmış ürperirken sabah olmuş
uyan dedi bi ses uyan o burda
uyandım aradım bulamadım
suçum neydi?neden böyle oldu?
bu sabah bir umut var içimde
nasıl olsa geri gelirsin diye
herşey yerli yerinde yine
bu sabahların bir anlamı olmalı
koltuğuna senin kıvrılıp hayalinle uyumuşum
camlar açık kalmış üşürken sabah olmuş
uyan dedi bi ses uyan o burda
uyandım aradım bulamadım
bu sabah bir umut var içimde nasıl olsa geri gelirsin diye
herşey yerli yerinde yine
bu sabahların bir anlamı olmalı
evet

güzel sözler.teşekkürler.