• 25-05-2009, 19:52:59
    Child adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi ya, sataşacak yer arıyorum. Sen napıyorsun
    Yorgunum ben de
  • 25-05-2009, 20:30:19
    RitEmrE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorgunum ben de
    ben de haşatım yeni kalktım bu saatte kafamın içinde arena var sanki sağa sola koşuşan boğalar beynimi ezip geçiyor

    sevgili günlük efendi,

    Anladım ki gündüz uykum gelince yatmak yerine kendimi sokağa atmalıymışım.yoksa böyle bütün bir gün ve gece mahvoluyormuş.zaten aklım yarımdı şimdi hazırını da kaybettim.aklımı arıyorum.hükümsüzdür.
  • 26-05-2009, 03:45:20
    Misafir
    Bu günüm acayip iğrençti. Gün boyu uyumaya çalışıp bi sağa bi sola döndüm uyuyana kadar canım çıktı. Akşam 6 da uyandım. Dedim dışarı çıkayım. Telefonumun şarjı yoktu. Almadım bile yanıma. Kimseleri bulamadım. Daraldım. Atladım gittim Haymac'ı görmeye. Baktım yok. Telefonumda yoktu arayamadım. Geri geldim. Daralmaya devam ettim. Saat 4 olmuş. Haylen daralıyorum. tRn en son yazı yazıyordu. Pc de uyuyakaldı heralde. Bi arkadaş var o da iletide fırça atmış. Yazı yazmıyom bende. TV'de de birşey yok. Pazartesileri hep böyle ıgreeenç mi geçer anlamadım. Cumartesi günü barda melenk gördüm bir tane. Geçen seferde dikkatimi çekmişti ama öyle işte. Ah ulen ah. Cumartesi garanti görürümde acaba yarında çıksam görürmüyüm diye düşünüyorum
  • 26-05-2009, 12:00:59
    Child adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefonumun şarjı yoktu. Almadım bile yanıma. Kimseleri bulamadım. Daraldım. Atladım gittim Haymac'ı görmeye. Baktım yok.
    ofisi erken kapattılar bende eve kaçtım hacım, biliyorsun ev arkada keşke telefon yanında olsaydı bende içimden geçirdim hacım gelsede görüşsek ben bi yere gidemiyorum filan demiştim
  • 26-05-2009, 16:30:31
    Misafir
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ofisi erken kapattılar bende eve kaçtım hacım, biliyorsun ev arkada keşke telefon yanında olsaydı bende içimden geçirdim hacım gelsede görüşsek ben bi yere gidemiyorum filan demiştim
    Aklımdan geçirdim bende ama işte kaçıncı zil olduğunu bilmiyordum sizinkisinin. Hani ufak çocuklar apartmandaki tüm zillere basıp kaçarlarya. O tarz anlaşılmıyım diye sırayla zillere basmak istemedim Bu gün gelirim yine. Günler kaçmıyor ya Ama şimdi uyandım. Çayımı içeyim. Telefonum 3-5 gündür kapalıydı, şimdi şarja taktım. Dolsun biraz. Kaç gün idare ederse artık. Zaten 2 gün içinde bir yerde unutur, 10 gün sonra telefonum olmadığını farkeder ararım
  • 26-05-2009, 17:39:41
    ekonomik kriz bitti mi ne bu aralar işler iyi gibi gibi gibi
  • 26-05-2009, 18:02:51
    günlük bi final daha bitti yavaş yavaş bende bitiyorum inş. ders kalmaz aa bak ne çalıyor alooooo aloo aşkım susmaaaa bayılıyorum bu şarkıya.. yurtta yine bağlantı berbat neyse artık şurda 7 sınav sonra evimdeyim
  • 26-05-2009, 21:04:05
    Günlük,

    Hiçbir şey yok bu günlük.

    Bol bol müzik dinliyorum.Bol bol düşünüyorum.O halde varım, diyor avunuyorum.
  • 26-05-2009, 22:01:34
    Bu kızlar garip vesselam .
    Yaklaşırsın kovar. Bırakır gidersin. Bi bakmışsın sonra o gelir, bu sefer sen kovarsın. Bu sefer o gider. Sonra dayanamaz sen gidersin.
    loop'a girdim günlük.
    çıkar beni.