• 21-05-2009, 00:33:20
    Üyeliği durduruldu
    seviormm nabim
  • 21-05-2009, 00:36:51
    bir-rest çek,
    iki-biraz sabretmesini ve blöfü öğren ,
    üç-unutma kaçan kovalanır
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    seviormm nabim
  • 21-05-2009, 00:37:37
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    seviormm nabim
    Seviyorsun Ne yapacaksın

    Sevmeye devam edeceksin zaten en güzel aşk zor olandır der bi şarkıcımız
  • 21-05-2009, 00:39:29
    Üyeliği durduruldu
    tek taraflı olmuo ne yazık ki. bana hep acaip acaip kişiler denk gelio. ne güzel ortada sorun yokken birden tartışmaya başladık :s
  • 21-05-2009, 00:44:29
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tek taraflı olmuo ne yazık ki.
    Oluyor.Oluyormuş daha doğrusu.Yaşayınca anlıyorsun olabileceğini.Olmasa da oluyor.Olmak zorunda.Eğer o sevgi içinde bir yerlerdeyse, eğer hep o'nu düşünüyorsan,eğer ona ulaşmak için en ufak bir bahaneye bile büyük bir umutla sarılıyorsan, eğer aklından çıktığında bile aklında olmadığı aklındaysa,eğer birazcık gururun varsa söylemiyorsun bile,söyleyemiyorsun ama seviyorsun.

    Seviyorsan boşver.O'nu o yokken bile sevebilmektir sevmek.Gerçek bir sevgiyse içindeki, her haliyle güzeldir.

    Tek taraflı olmuyor.Oluyor aslında.Onsuz olmuyor mu.Oluyor aslında.Bal gibi de oluyor.
  • 21-05-2009, 00:45:34
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tek taraflı olmuo ne yazık ki. bana hep acaip acaip kişiler denk gelio. ne güzel ortada sorun yokken birden tartışmaya başladık :s
    5.5 yıldır tek taraflı aşk ben ne yapaym?
  • 21-05-2009, 00:46:11
    Bu nedir anlamadım günlük tüm siteler i telekom kapandı , sıfırdan başla bir daha işin yoksa
  • 21-05-2009, 00:58:58
    Nbr günlük ya Yine damarlarımda kan yerine alkol geziyor Şenlik vardı bugün kızlar filan iyi çoştuk ya (Ayrıca bugün sanırsam bi milyara yakın para harcamışım nereye harcadıysam ) tabi ağalık yapıp tüm kızlara mcdonaldstn yemek ısmarlarsan böyle koyar adama

    Neyse para puşta gerek bize dost gerek diyorum ve devam ediyorum Hayat güzel,kafam güzel,sevgilim güzel,ben güzel daha ne istiyem günlük
  • 22-05-2009, 15:30:42
    Misafir
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevgili Günlük naber?
    biliomusun pazar günü bi kız uğruna ölüodum..
    Yanlış yoldasın

    anarschi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nbr günlük ya Yine damarlarımda kan yerine alkol geziyor Şenlik vardı bugün kızlar filan iyi çoştuk ya (Ayrıca bugün sanırsam bi milyara yakın para harcamışım nereye harcadıysam ) tabi ağalık yapıp tüm kızlara mcdonaldstn yemek ısmarlarsan böyle koyar adama
    Neyse para puşta gerek bize dost gerek diyorum ve devam ediyorum Hayat güzel,kafam güzel,sevgilim güzel,ben güzel daha ne istiyem günlük
    Bende bayadır içmiyom. İçmişimdirde işime gelmiyor söylemek Yarın gidemde alkole gömülem. Hadi bitir şu okuluda gel sende bu taraflara. Artık bira içmemeye çalışıyom dışarıda. Göbek aldı başını gidiyor. Sağlam bi Zeks On The Beach açınca sağlam oluyor. Hem kafasıda güzel. Ne varsa katıyorlar. WC'ye de gitmiyon bol bol.

    Neyse günlüğüm, kolaçan ettim, lafımı attım geri kaçıyorum. Sonra görüşürüz.

    Harbi varya, forumdan banlıyken insan çok güzel çalışıyor. Mucxs Bye bye.