Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tek taraflı olmuo ne yazık ki. bana hep acaip acaip kişiler denk gelio. ne güzel ortada sorun yokken birden tartışmaya başladık :s
5.5 yıldır tek taraflı aşk ben ne yapaym?