Sevgili Günlüğüm
360
●6.716
- 16-05-2009, 12:35:14Üyeliği durdurulduBurda söylenmez ayıp ayıpPeksoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-05-2009, 20:21:20Üyeliği durdurulduNaptım ben sana yaw

40% indirimli mail server vereyim barışalım hadi.
teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 17-05-2009, 20:22:08Şu na bak şuna verdiği değere bakJohnTucker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-05-2009, 00:43:42Sevgili Günlük..
İki kız arasında yine kaldım..Napıcam ben..Bu arada bugün peder iyice yordu beni
Aşk acısı vurdu yine..İçicem de yorgunum yav..Ayrıca bugün çok araba kullandım kendimi taksi şöförü gibi hissediyorum..
Neyse günlük seni de kaynattırlar bi bu topiğimiz vardı içimizi döktüğümüz.Onunda içine ediolar
Kendine iyi bak günlükcan..Mıncırdım yanaklarından.
- 18-05-2009, 02:47:01MisafirKuzenle gelseydinya buralara. O meret tek başına içilmez. Muhabbet ister.anarschi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-05-2009, 17:11:36MisafirSevgili günlüğüm;
Bir müddet ortadan kayboluyorum. 20 gün önce griptim ve herşey çok güzeldi. Fakat gribim geçti geçeli dışarıdan içeri giresim gelmiyor. Çok uğraştım ama tekrar hasta olamıyorum. PC'ye geçince de R10'da refresh yapıyorum. Bakıyorum doğru düzgün mesaj yok. Sıkılıyorum ve dışarı çıkasım geliyor. İşler güçler birikti. Bu nedenle bir müddet foruma bağlanmıcam. Refresh yapıp sıkılmak yerine oturup işlerime yoğunlaşıcam.
Kafa izni nedeniyle forumdan 10 gün banlarsanız sevinirim.

