• 16-05-2009, 12:26:31
    Misafir
    Can sıkıntısınında çözümü var ; fakat , söylemicem
  • 16-05-2009, 12:34:46
    Child adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Can sıkıntısınında çözümü var ; fakat , söylemicem
    Kanıtla o zaman.
  • 16-05-2009, 12:35:14
    Üyeliği durduruldu
    Peksoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kanıtla o zaman.
    Burda söylenmez ayıp ayıp
  • 17-05-2009, 19:41:26
    Üyeliği durduruldu
    buda yeni topik mi?
  • 17-05-2009, 20:21:20
    Üyeliği durduruldu
    Naptım ben sana yaw

    40% indirimli mail server vereyim barışalım hadi.



    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benle konuşma sana küstüm vefasız seni
  • 17-05-2009, 20:22:08
    JohnTucker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Naptım ben sana yaw
    40% indirimli mail server vereyim barışalım hadi.
    Şu na bak şuna verdiği değere bak
  • 18-05-2009, 00:43:42
    Sevgili Günlük..
    İki kız arasında yine kaldım..Napıcam ben..Bu arada bugün peder iyice yordu beni
    Aşk acısı vurdu yine..İçicem de yorgunum yav..Ayrıca bugün çok araba kullandım kendimi taksi şöförü gibi hissediyorum..
    Neyse günlük seni de kaynattırlar bi bu topiğimiz vardı içimizi döktüğümüz.Onunda içine ediolar Kendine iyi bak günlükcan..Mıncırdım yanaklarından.
  • 18-05-2009, 02:47:01
    Misafir
    anarschi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevgili Günlük..
    İki kız arasında yine kaldım..Napıcam ben..Bu arada bugün peder iyice yordu beni
    Aşk acısı vurdu yine..İçicem de yorgunum yav..Ayrıca bugün çok araba kullandım kendimi taksi şöförü gibi hissediyorum..
    Neyse günlük seni de kaynattırlar bi bu topiğimiz vardı içimizi döktüğümüz.Onunda içine ediolar Kendine iyi bak günlükcan..Mıncırdım yanaklarından.
    Kuzenle gelseydinya buralara. O meret tek başına içilmez. Muhabbet ister.
  • 18-05-2009, 17:11:36
    Misafir
    Sevgili günlüğüm;

    Bir müddet ortadan kayboluyorum. 20 gün önce griptim ve herşey çok güzeldi. Fakat gribim geçti geçeli dışarıdan içeri giresim gelmiyor. Çok uğraştım ama tekrar hasta olamıyorum. PC'ye geçince de R10'da refresh yapıyorum. Bakıyorum doğru düzgün mesaj yok. Sıkılıyorum ve dışarı çıkasım geliyor. İşler güçler birikti. Bu nedenle bir müddet foruma bağlanmıcam. Refresh yapıp sıkılmak yerine oturup işlerime yoğunlaşıcam.

    Kafa izni nedeniyle forumdan 10 gün banlarsanız sevinirim.