Sevgili Günlük..
İki kız arasında yine kaldım..Napıcam ben..Bu arada bugün peder iyice yordu beni

Aşk acısı vurdu yine..İçicem de yorgunum yav..Ayrıca bugün çok araba kullandım kendimi taksi şöförü gibi hissediyorum..
Neyse günlük seni de kaynattırlar bi bu topiğimiz vardı içimizi döktüğümüz.Onunda içine ediolar

Kendine iyi bak günlükcan..Mıncırdım yanaklarından.