Sevgili günlüğüm;
Kobra Takibi'de olmasa geceleri zaman geçmicek.
Sevgili Günlüğüm
360
●6.716
- 22-04-2009, 03:29:02MisafirSüper Kupa finalinde; uzatmalarda altın gol bulup şampiyon olmuş takımın teknik direktörü gibi sanki basın açıklamasında söylemek isteyipte söyleyemediğin şeyler varmış gibi geliyorkubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-04-2009, 04:13:12MisafirNe güzel gitmiş, gezmiş, görmüş, gelmişsin. Yatıp uyusana niye foruma girip mesaj yazıp enseleniyon
Şimdide uyudum numarası yapıyor
Ben burdan görüyorum gözleri açık. Otobüste yer vermemek için uyuyor numarası yaparlarya, aynen öyle
Mesajımı okuyuncada bıyık altından güleceğine eminim
- 22-04-2009, 13:08:56Child adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

uzatmalara bırakmadan halletmemiz gereken bi maçtı, uzatmalara kalsada maçı almamız güzeldi. Zemin güzeldi, atmosfer harikaydı.
seni unutmak kolay mıteknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aspcan hayaliyle yaşıyorum 
az kaldı gülüm sabrettt
- 22-04-2009, 19:12:36yanlış oldu.Onu bana değil yengeye diyecektin bana başka şeyler demen lazımdıkubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Tabi uyuyamazsın.her yerde sen varsın.nereye baksam.Gorgon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şiir gibi oldu bak sana şiir yazmışım
aspcan hayaliyle yaşıyorum 
Bakalım umarım emeğimizin karşılığını verirler.