• 22-04-2009, 02:23:07
    Misafir
    Sevgili günlüğüm;

    Kobra Takibi'de olmasa geceleri zaman geçmicek.
  • 22-04-2009, 03:06:17
    sevgili günlük, 2 saatlik yola gidip, 3 saat bekletilmenin ne demek olduğunu bilirmisin sen? ama unutma "Zafere giden yolda, çekilen çile kutsaldır!"
  • 22-04-2009, 03:29:02
    Misafir
    kubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sevgili günlük, 2 saatlik yola gidip, 3 saat bekletilmenin ne demek olduğunu bilirmisin sen? ama unutma "Zafere giden yolda, çekilen çile kutsaldır!"
    Süper Kupa finalinde; uzatmalarda altın gol bulup şampiyon olmuş takımın teknik direktörü gibi sanki basın açıklamasında söylemek isteyipte söyleyemediğin şeyler varmış gibi geliyor
  • 22-04-2009, 04:13:12
    Misafir
    Ne güzel gitmiş, gezmiş, görmüş, gelmişsin. Yatıp uyusana niye foruma girip mesaj yazıp enseleniyon

    Şimdide uyudum numarası yapıyor Ben burdan görüyorum gözleri açık. Otobüste yer vermemek için uyuyor numarası yaparlarya, aynen öyle Mesajımı okuyuncada bıyık altından güleceğine eminim
  • 22-04-2009, 13:08:56
    Child adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Süper Kupa finalinde; uzatmalarda altın gol bulup şampiyon olmuş takımın teknik direktörü gibi sanki basın açıklamasında söylemek isteyipte söyleyemediğin şeyler varmış gibi geliyor


    uzatmalara bırakmadan halletmemiz gereken bi maçtı, uzatmalara kalsada maçı almamız güzeldi. Zemin güzeldi, atmosfer harikaydı.

    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sevgili kubilay,

    elime geçme.beni unuttuğun için sana kızgınım.ohh iyi ki bekletilmişsin diyesim geldi nedense ama demiyorum.insan arada selam verir.ama unutma "unutmaya giden yolda,hatırlayıp selam vermek kutsaldır" phpcan ve aspcan dekode olacak
    seni unutmak kolay mı aspcan hayaliyle yaşıyorum az kaldı gülüm sabrettt
  • 22-04-2009, 13:44:31
    sevgülü günlük,
    yaklaşık 3 günlük uykusuzluktan sonra nihayet güzel bir uyku çektim.
    Neden 3 gün uyumadım? Juri için karınca gibi çalışmam gerekti, çizimler, maketler vs vs.. Kısacası ebem ağladı Bakalım umarım emeğimizin karşılığını verirler.
  • 22-04-2009, 13:54:48
    Misafir
    kubilay, sen asp'ci misin? Bende çakma asp'ciyim. 2005 de bıraktım kodlamayı. Ancak editleyebiliyorum şu anda.
  • 22-04-2009, 19:12:36
    kubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    seni unutmak kolay mı aspcan hayaliyle yaşıyorum az kaldı gülüm sabrettt
    yanlış oldu.Onu bana değil yengeye diyecektin bana başka şeyler demen lazımdı

    Gorgon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sevgülü günlük,
    yaklaşık 3 günlük uykusuzluktan sonra nihayet güzel bir uyku çektim.
    Neden 3 gün uyumadım? Juri için karınca gibi çalışmam gerekti, çizimler, maketler vs vs.. Kısacası ebem ağladı Bakalım umarım emeğimizin karşılığını verirler.
    Tabi uyuyamazsın.her yerde sen varsın.nereye baksam.

    şiir gibi oldu bak sana şiir yazmışım
  • 22-04-2009, 19:22:50
    Sevgili günlük,
    Niye google benden nefret ediyor