seni unutmak kolay mı

aspcan hayaliyle yaşıyorum


az kaldı gülüm sabrettt
yanlış oldu.Onu bana değil yengeye diyecektin bana başka şeyler demen lazımdı
sevgülü günlük,
yaklaşık 3 günlük uykusuzluktan sonra nihayet güzel bir uyku çektim.
Neden 3 gün uyumadım? Juri için karınca gibi çalışmam gerekti, çizimler, maketler vs vs.. Kısacası ebem ağladı

Bakalım umarım emeğimizin karşılığını verirler.
Tabi uyuyamazsın.her yerde sen varsın.nereye baksam.
şiir gibi oldu bak sana şiir yazmışım