Süper Kupa finalinde; uzatmalarda altın gol bulup şampiyon olmuş takımın teknik direktörü gibi sanki basın açıklamasında söylemek isteyipte söyleyemediğin şeyler varmış gibi geliyor
uzatmalara bırakmadan halletmemiz gereken bi maçtı, uzatmalara kalsada maçı almamız güzeldi. Zemin güzeldi, atmosfer harikaydı.
sevgili kubilay,
elime geçme.beni unuttuğun için sana kızgınım.ohh iyi ki bekletilmişsin diyesim geldi nedense ama demiyorum.insan arada selam verir.ama unutma "unutmaya giden yolda,hatırlayıp selam vermek kutsaldır"

phpcan ve aspcan dekode olacak
seni unutmak kolay mı

aspcan hayaliyle yaşıyorum


az kaldı gülüm sabrettt