Child adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Süper Kupa finalinde; uzatmalarda altın gol bulup şampiyon olmuş takımın teknik direktörü gibi sanki basın açıklamasında söylemek isteyipte söyleyemediğin şeyler varmış gibi geliyor


uzatmalara bırakmadan halletmemiz gereken bi maçtı, uzatmalara kalsada maçı almamız güzeldi. Zemin güzeldi, atmosfer harikaydı.

teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sevgili kubilay,

elime geçme.beni unuttuğun için sana kızgınım.ohh iyi ki bekletilmişsin diyesim geldi nedense ama demiyorum.insan arada selam verir.ama unutma "unutmaya giden yolda,hatırlayıp selam vermek kutsaldır" phpcan ve aspcan dekode olacak
seni unutmak kolay mı aspcan hayaliyle yaşıyorum az kaldı gülüm sabrettt