• 21-04-2009, 13:42:57
    Child adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hacıabi, Türkçe'yle bi alıp veremediğinmi var Kafanı bozduysa söyle iki fırça atayım.
    Fırça modun açıksa fırçalanacak bi adam var iki de onu fırçala abi sana zahmet
  • 21-04-2009, 13:47:14
    Üyeliği durduruldu
    Child adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hacıabi, Türkçe'yle bi alıp veremediğinmi var Kafanı bozduysa söyle iki fırça atayım.
    Hacı abey sen değilmiydin
  • 21-04-2009, 14:26:02
    Misafir
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hacı abey sen değilmiydin
    Bizde karışık. Ben ona diyom o bana diyor
  • 21-04-2009, 14:44:01
    Üyeliği durduruldu
    Child adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizde karışık. Ben ona diyom o bana diyor
    Sana daha çok yakIşıo ama
  • 21-04-2009, 14:58:13
    Misafir
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana daha çok yakIşıo ama
    Güzele ne yakışmazki
  • 21-04-2009, 15:09:24
    Sevgili Günlük;
    Bu günlerde neden her aksilik, terslik bizi boluyor? Cevaplasana
  • 21-04-2009, 15:20:52
    Misafir
    felek28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevgili Günlük;
    Bu günlerde neden her aksilik, terslik bizi boluyor? Cevaplasana
    Banyo yapmayı denedinmi
  • 21-04-2009, 15:35:28
    Sevgili günlük,
    Galiba motoru bozdum
    http://sozluk.sourtimes.org/show.asp...t=circir+olmak
  • 21-04-2009, 16:20:21
    Misafir
    Child adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banyo yapmayı denedinmi
    Banyo yapmayı denediyseniz şu şekilde bir öneride bulunabilirim. İşler hep yolunda deriz. Fakat, bir yerden patlak verince devamı gelir. Herşey üst üste biner. Aksiliklerin sonu kesilmez.
    Bundan kurtulmak için; işi gücü bırakıp gidip deniz kenarında veya bir ağacın dibinde veya güzel bir manzaraya karşı oturup neler yaptığımızı ve hangi hatalarla karşılaştığımızı, neler yapsaydık bu hatalarla karşılaşmazdık, şu andaki hataları nasıl çözebiliriz, bu zamana kadar yaptıklarımızdan dolayı ileride hangi sorunlarla karşılaşabiliriz. Bu sorunlara nasıl çözümler üretebiliriz v.b şekilde düşünüp düşüncelerimiz pekiştikten sonra pc ye geçerseniz herşeyin üstesinden gelirsiniz. Fakat, sorun var diye sürekli pc de oturup çalışırsanız herşeyi çorba etmekten başka birşey yapmazsınız. Herşey birbirine girer. Sonra dersinizki boşuna uğraşmışım. Bu durumda çok düşünüp az uğraşmak daha verimli olmaktadır.
    Pasaj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevgili günlük,
    Galiba motoru bozdum
    cırcır olmak
    Cırcırın çözümü karın - mide bölümünü sıcak tutmanda gizli. Yün kazak veya hırka alıp katlayıp karnının üstüne koyduğun vakit wc'ye gitme gereksinimi duymadığını farkedersin. Cırcırın çözümü ise leblebi ve kola'dır. İkiside kabız yapar. Yemek ye mutlaka.