• 06-04-2009, 01:21:59
    OfisTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sendeki bu temebelliği gören konuya girenlerde 1 mesaj atıp bir daha gelmiyorlar. John'da gitti off off
    öyel mi sayın OfisTech

    Tamam.
  • 06-04-2009, 01:28:49
    Üyeliği durduruldu
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öyel mi sayın OfisTech

    Tamam.
    Ağlamana gerek yok Aynen klasik yerli filmler gibi konu oldu
  • 06-04-2009, 01:28:50
    Ağlama değmez hayat.. bu göz yaşlarına....
  • 06-04-2009, 02:16:30
    vaş tekno coştu siper alın
  • 06-04-2009, 02:35:57
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vaş tekno coştu siper alın
    yok.kısa ve netim.sustum.
  • 06-04-2009, 03:43:47
    Üyeliği durduruldu
    Ben geldim, kimse var mı?
  • 06-04-2009, 04:42:54
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben (haymac) şehir dışı turu yapıcaktım zaten, account child emmiye emanet,
    görüşürüz haftaya muck herkese.
    Child : Haymac'cım, ufak bi konuşma sonrası sanırsam hafta sonu Dizayn1st çalışmıyormuş. Yarın telefonla konuşup haber vereyim. Şu an için cuma günü çıkarsak yola benim için herhangi bir sakıncası yok. Planlar tutarsa Ankara'ya gelirim. Dönüşte Eskişehir'den alırsın beni Hatta bi iki günde esk 'de kalırız. Aslında hafta sonu esk'de olup maça gitmek vardı.
  • 06-04-2009, 04:54:53
    Sevgili günlüğüm;
    Sabah ettik bu günde; fakat, haylen çalışmama rağmen uykum gelmedi. Bu taraflarda oturupta hadi kalk gidek bi kahvaltı yapakta gelek diyeceğim herkeşler offline.

    ( Child )
  • 06-04-2009, 13:07:23
    Üyeliği durduruldu
    Ooof offff şu pazartesi günlerini hiç sevmiyorum günlük.