• 06-04-2009, 00:14:53
    OfisTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçenlerde okumuştum belki işime yarar diye linki kayıt etmiştim Sende bak istersen

    sağolasın keşke benim de işime yarasa.
  • 06-04-2009, 00:20:56
    Üyeliği durduruldu
    JohnTucker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar eğer sıkıntımız buysa benim bir fikrim var. Ayrı ayrı PM atıyorum sizlere...

    Bu arada ben evden çalışıyor sayılırım, hatta laptopumu alıp yatağımda iş yapıyorum. Yanımda kolam, sigaram, bisküvim mutlaka olur. Ama şuna inanmaya başladım artık, evden çalışarak disiplinli bir çalışma ve temiz iş yapamıyor insan. Bunun yanında bazı zorlukları da yok değil;



    Misal, insanlara ne iş yaptığını anlatamıyorsun. Hele bizimki gibi küçük yerlerde yaşıyorsanız... Hostingçiyim desem anlamaz, sitelerim var desem apartman sanır. Bilgisayarcıyım dersin, dükkanın nerde evladım der, internetle ilgileniyorum dersin, internet cafeci sanar... İnternet yayımcısıyım diyorum geçiyorum. Size bugün olanlardan bir örnek vereyim. Ben uzatmalı üni. öğrencisiyim. 7 sene bitti ama işlere daha çok önem verdiğim için okul daha bitmedi. Aslında bölümüm mükemmel herkesin hayalinde olabilecek bir bölüm ama pek tınlamıyorum şimdilik.

    Bugün pederin işyerine bir amca geldi müşteri, güler yüzlü tombiş bir beyamca sanıp selamun aleyküm hoşgeldin amca dedim, demez olaydım. Adam başladı saydırmaya, senin okul bitti mi? Ailen sana iyi dayanıyor, baba parasıyla ömür geçmez vesaire... Amcam hiç öyle göründüğü gibi değil sen dert etme dedim ama baktım adam hala saydırıyor bak dedim şu kapının önündeki araba benim. Bu yaşta kaç tane tanıdığının arabası ve evi var? Hadi eyvallah dedim, arabama atlayıp gezmeye çıktım.

    Böylede zor günlerimiz oluyor.
    Dediğin tipde insanlarla çok karşılaştım laf anlatması zor oluyor
  • 06-04-2009, 00:28:22
    Üyeliği durduruldu
    Artık ben yatıyorum herkese iyi geceler. İyi geceler Ofistech, teknohaberci.

    Şu mesajı okudum daha fazla duramayacam harbi çok fena korktum ;
    https://www.r10.net/gundemdeki-konula...c-goruntu.html
  • 06-04-2009, 00:29:42
    JohnTucker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artık ben yatıyorum herkese iyi geceler. İyi geceler Ofistech, teknohaberci.
    Şu mesajı okudum daha fazla duramayacam harbi çok fena korktum ;
    https://www.r10.net/gundemdeki-konula...c-goruntu.html

    korkma korkma ne ki o

    iyi geceler sana da
  • 06-04-2009, 00:39:26
    Üyeliği durduruldu
    JohnTucker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artık ben yatıyorum herkese iyi geceler. İyi geceler Ofistech, teknohaberci.

    Şu mesajı okudum daha fazla duramayacam harbi çok fena korktum ;
    https://www.r10.net/gundemdeki-konula...c-goruntu.html

    iyi geceler görüşmek üzere

    Obama, Türkiye'ye gelmiş karşılayanların listesi
    Ankara'ya gelen Obama ve beraberindeki heyet, Esenboğa havaalanında Devlet Bakanı Mehmet Şimşek, Türkiye'nin Washington Büyükelçisi Nabi Şensoy, ABD'nin Ankara Büyükelçisi James Jeffrey, Ankara Valisi Kemal Önal, Ankara Garnizon Komutanı Korgeneral Mehmet Emin Alpman, Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek ve diğer yetkililer tarafından karşılandı. Biz bu sayın Obama'yı neden karşılıyoruz biz onların ülkesine gittimizde bizim Başbakanı hangi üst düzey yetkili vs. karşılıyor merak ettim
  • 06-04-2009, 00:57:37
    Üyeliği durduruldu
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    boşver takma kafana yaa takılıyorlar işte onlar da kafalarına göre.nedendir bilmiyorum bu tür konular olduğunda çok kızıyorum.o yüzden bırakalım dağınık kalsın
    Tembelliğini her yerde belli ediyorsun yani
  • 06-04-2009, 01:01:13
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel yakaladın evet yaa aynen öyle yapmışım yeni hayat felsefem :
    Bırakıyorum dağınık kalsıncılık
    şimdi yat, yarın sanah çalışma azmi ile kalkacaksın hadi
  • 06-04-2009, 01:08:43
    Üyeliği durduruldu
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi yat, yarın sanah çalışma azmi ile kalkacaksın hadi
    Mümkün mü sence Tembel ya işte artık hayat felsefesi haline dönüştürmüş hiç birşey fayda etmez

    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu söyleyen ne ilk kişisin, ne de son olacaksın,
    Ne zaman gelirsen gel burdayım, bulacaksın,
    Uyku mu,çalışmak mı,ideal mi,hayat mı ?
    Hiçbiri mevcut değil,hayretle kalacaksın


    Dün sabah 5 te yattım sanırım, sabah 9 da ayaktaydım.Şu an zerre kadar uykum yok.yatıyorum sağa dön sola dön uyku girmiyor gözüme.çoğu zaman 2 saat debelenip tekrardan kalkıp pc açıyorum.

    Halka filmindeki gibi boş boş bakıyorum ekrana sanki hipnoz oluyorum ne garip bir durum. benimkisi

    Tavsiyeniz için teşekkür ediyorum.

    Ne köy olur ne kasaba, ama benden bir insan olmasını çok arzu ediyorum

    şimdi beni yalnızlığımla bırakın dağınık kalayım
    Şiir gibi konuşuyorsun sen bu hırs ile tembelliği yenersin
  • 06-04-2009, 01:16:16
    Üyeliği durduruldu
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu söyleyen ne ilk kişisin, ne de son olacaksın,
    Ne zaman gelirsen gel burdayım, bulacaksın,
    Uyku mu,çalışmak mı,ideal mi,hayat mı ?
    Hiçbiri mevcut değil,hayretle kalacaksın


    Dün sabah 5 te yattım sanırım, sabah 9 da ayaktaydım.Şu an zerre kadar uykum yok.yatıyorum sağa dön sola dön uyku girmiyor gözüme.çoğu zaman 2 saat debelenip tekrardan kalkıp pc açıyorum.

    Halka filmindeki gibi boş boş bakıyorum ekrana sanki hipnoz oluyorum ne garip bir durum. benimkisi

    Tavsiyeniz için teşekkür ediyorum.

    Ne köy olur ne kasaba, ama benden bir insan olmasını çok arzu ediyorum

    şimdi beni yalnızlığımla bırakın dağınık kalayım
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bendeki cevheri farkeden ilk kişi değilsin, son olmayacaksın diye başlayım mı gene ne dersin hoş olmaz mı

    gözlerimi görsen şimdi çok gülerdin.kardeşim diyor şu gözlere bak, hiç uyuyacak göz yok sende

    telefonda abimle konuştum hadi dedim yatacam daha, güldü kahkahalarla anlamadım senin sesin daha çok,

    - benim için gece yeni başlıyor,

    mesajını veriyor kimi kandırıyorsun sen dedi
    Sendeki bu temebelliği gören konuya girenlerde 1 mesaj atıp bir daha gelmiyorlar. John'da gitti off off