uyuyor mu o şimdi biz neden uyanığız o zaman satt kaç ki cin kuşu yapardık eskiden uçururduk abimle ama ben kasnaklı severim iplerini hep dolandırır azar işitirdim sonra da inadına kasnakları kırardım.yaramaz bir çocuktum milletin evine ot doldururdum babama şikayet ederlerdi beni babam da birşey demezdi hem benim kızım öyle bişi yapmaz deyip öpredi beni ben de daha çok güç alırdım hatta okulda 2.sınıf öğrencilerinden bir kıza takmıştım kafayı ondan haraç alıyordum ne biçim insanım ben yaa aklıma neler geliyor
Sınavdan çıktım, iyi geçti. Haftaiçi kuzu çevirme için herkesi bekliyorum.
Amma çok canım sıkılıyor yav. Hava yağmurlu, yapacak birşey yok. Yağmurdan ve ıslanmaktan nefret ediyorum... Tabii tek başıma olursam. Arabayla gezecek yer de yok buraları küçük memleketler.