• 05-04-2009, 02:17:44
    #46
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet reklamdı. onun dışında bişi olmadı

    evet olmadı ne tuhaf oysa benim gevezelik etmem lazımdı senin de bu ne la deyip silmen
  • 05-04-2009, 02:18:55
    #47
    Üyeliği durduruldu
    yok ben kimsei pek kolay kolay silmem. ilerde bir gün muhakkak işe yarıyor herkes
  • 05-04-2009, 02:19:24
    #48
    Misafir
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    msnde buluşacağım biri de yok,bende telefonu olan biri de yok neyim ben, forumun bahtsız bedevisi mi
    Boşver buluşma ya. Buluşunca hem noluyorki Mesela daha bu cuma günü Erol Haymac KoS Ben buluştuk.
  • 05-04-2009, 04:01:32
    #49
    Sevgili günlüğüm ;

    Bu gün forumda ipimi çektiler ve 5 gün süreyle banlandım. Forum umrumda değil. Sırf senden ayrılmamak için haymac'ın nicki heykırladım ve bağlanıp yazmaya başladım. Banlı olduğum süre zarfında bu nickle devam edeceğim.

    Günlüğüm;

    Eller ayırsa bile
    Yollar ayırsa bile
    Yıllar ayırsa bile
    Biz ayrılamayız..
  • 05-04-2009, 04:04:11
    #50
    Bi arada uçurtma felan uçurtmaya gidelim. Ekşın olur.

    Mesaj By Child
  • 05-04-2009, 04:13:04
    #51
    Hayat Zor... Unutmak daha bir zor. Dile kolay 6 koca yıl geçmiş üzerinden insan hala unutamazmı
    Sen gittikten sonra ki koca 6 yıl senden sonrası olmadı,senden başkası olmadı. Sen benden sonra kaç eli tuttun,kaç bedene sarıldın bilmiyorum. Ama bildiğim tek birşey var;
    Benden sonra milyonlarca eli de tutmuş olsan,benden sonra binlerce bedene sarılmış ta olsan Sen benim içimde teksin ve hep sen kalacaksın....
  • 05-04-2009, 04:26:56
    #52
    haymac uyudu. şimdi 5. rüyayı görüyordur. son iki mesajı ben yazdım. ( Child )
  • 05-04-2009, 04:32:38
    #53
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu nasıl bir forum aşkı Child hadi kaynatalım mı ama ya bu üyelik de güme giderse işte o zaman greve başlarım
    Birşey olmaz ya. Başka yere yazmıyorum zaten. Haftanın 4 günü haymac'layım. Onun pc'de yazmakla böyle yazmak arasında pek bi fark yokki
  • 05-04-2009, 05:05:11
    #54
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uyuyor mu o şimdi biz neden uyanığız o zaman satt kaç ki cin kuşu yapardık eskiden uçururduk abimle ama ben kasnaklı severim iplerini hep dolandırır azar işitirdim sonra da inadına kasnakları kırardım.yaramaz bir çocuktum milletin evine ot doldururdum babama şikayet ederlerdi beni babam da birşey demezdi hem benim kızım öyle bişi yapmaz deyip öpredi beni ben de daha çok güç alırdım hatta okulda 2.sınıf öğrencilerinden bir kıza takmıştım kafayı ondan haraç alıyordum ne biçim insanım ben yaa aklıma neler geliyor
    Benim işim var. Çalışmam lazım. Çay demlemiştim. Bir bardak daha alayım. Şu düzenlemeleri yapayım. Saat 6 gibi upload yapıp uyurum.