• 05-04-2009, 01:34:20
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Child çalışıon mu, sigarayı fazla içme
  • 05-04-2009, 01:40:12
    #29
    Üyeliği durduruldu
    teknohaberci adlı üyeden alıntı:
    hayatta hep istemediklerimden kaçtım.
    O da benim 2. tahminimdi.


    Neyse arkadaşlar bu kişi yatar. Yarın yine İzmir yolu gözüktü bize, sınavları atlatayım koç kesecem, isteyene mangal yapacam söz aha buraya yazıyorum.
  • 05-04-2009, 01:42:04
    #30
    JohnTucker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O da benim 2. tahminimdi.
    Neyse arkadaşlar bu kişi yatar. Yarın yine İzmir yolu gözüktü bize, sınavları atlatayım koç kesecem, isteyene mangal yapacam söz aha buraya yazıyorum.
    evet devreye giren istisnai kişiyim ben

    Sınavları atlat görüşürük Allah yardım etsin diyelim.iyi geceler.
  • 05-04-2009, 01:46:33
    #31
    Misafir
    MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Child özel olmassa sana bir soru soruyim
    R10.net üzerinde hep Child nickinimi kullandın ?
    Konuşulmasını istemeyebilirsin özel bir durum varsa uyarman gerekli editlerim mesajı.
    2007'de üyeliğimi sildirmiştim. Sonradan bu nick'le geri geldim. Amacım sadece kafa dağıtmak olmasından ve genelde laf attığımdan Child nickiyle bağlandığımda çocuktur diyip laf dalaşına girenler çıkar diye düşünüp seçmiştim

    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Child çalışıon mu, sigarayı fazla içme
    Gece sigara yok. Full time çalışıyorum. Bünyem gece sigara istemiyor. Bu seferde sakata geldim. Çay bitmiş evde. Mutfak dolabının bir bölümü sırf çaydı. Bitmiş. Bakkalda bizim çaydanda yokmuş toz gibi birşey almışlar geçiştirmelik. Tadınıda beğenmedim ama içiyorum. Bakkala söylemiş bizimkiler. 10 kilo kadar çay geliyor pazartesine.

    JohnTucker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman sana özel bi bot kodlayıp haftada 2 kere, selam naber kanka yav? yazdırmak lazım.
    65 Msn kaldı. Temizlik yaptım. Pırıl pırıl oldu.

    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim de kardeşim aynı odadan bana yazar ben de ona smiley yollarım boyuna
    kolay gelsin.
    Saol. Sanada kolay gelsin.
  • 05-04-2009, 01:50:27
    #32
    Misafir
    R10 anlayışım..

  • 05-04-2009, 01:50:33
    #33
    Okan Bayülgen izliyorum ama hala sıkılıyorum
  • 05-04-2009, 01:53:32
    #34
    Üyeliği durduruldu
    müzik dinle sıkılmazsın :P
  • 05-04-2009, 01:56:46
    #35
    Üyeliği durduruldu
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hehehhee o sensin evet o üstte bahsettiğim msnden beni engelleyip silenlerden biri de sensin yakaladım

    gece gece müzik de dinlenmiyor ki yaa açmıyor beni müzik dinlemeyi aşık olmadıkça tercih etmiyorum.
    iftira atma sen beni sildin =)
  • 05-04-2009, 01:58:59
    #36
    Misafir
    Kavga etmeyin. Olayın nedenini ben söyliyim.

    Erol, offline gözüküyor genelde. Mesela şu anda da offline. Forumda yazıyor; fakat, bende gözükmüyor demekki engelledi diye düşünüyor olabilirsiniz.