Sevgili Günlüğüm
360
●6.716
- 05-04-2009, 21:09:28Üyeliği durdurulduHmmm bende aşık olunca dinlemem. Aşık olduğum kızın güzel sesini dinlemek varken.
- 05-04-2009, 21:25:14JohnTucker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aşık olunca ya şiirler yazarım ya da kendimi şarkılara vurup saf saf sağa sola bakarım bunun dışında kafam fazla ses kaldırmıyor.Müzik sesi beni sinir ediyor kızıyorum zaten tabiatım serttir çok çabuk kızarım ve kızınca ses kesilir bulunduğum ortamda
- 05-04-2009, 21:45:05Biraz mı

Desti izdivaç eşliğinde ç.g.h.b izliyorum
ama haylaaa çalışmak gelmiyor aklıma
- 05-04-2009, 21:51:56JohnTucker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aaaa sende mi
Hıh git bakalım git hiç de üzülmedim hiç de git işi çıkmışmış iyi ki msnde değiliz yoksa beni engellerdin
daha çok üzülürdüm çaresiz tek başıma yalnız kimsesiz terkedilmiş biçare kalırdım
- 05-04-2009, 21:53:47Üyeliği durdurulduAhaha tamam tamam şaka yaptım kızma hemen. Geldim zaten geri.
- 05-04-2009, 21:56:20JohnTucker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet genelde öyle olur giden çok kalamaz gittiği yerde
Manisa - sarıgöl nasıl bir memleket hiç gittin mi
- 05-04-2009, 21:59:30Üyeliği durdurulduKöyümsü bişi kürt ve çingene boldur, evet her ilçesini gezdim Manisa'nın...
Hangi yönden sordun güzel mi diye?
