• 05-04-2009, 21:09:28
    #73
    Üyeliği durduruldu
    Hmmm bende aşık olunca dinlemem. Aşık olduğum kızın güzel sesini dinlemek varken.
  • 05-04-2009, 21:25:14
    #74
    JohnTucker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hmmm bende aşık olunca dinlemem. Aşık olduğum kızın güzel sesini dinlemek varken.

    Aşık olunca ya şiirler yazarım ya da kendimi şarkılara vurup saf saf sağa sola bakarım bunun dışında kafam fazla ses kaldırmıyor.Müzik sesi beni sinir ediyor kızıyorum zaten tabiatım serttir çok çabuk kızarım ve kızınca ses kesilir bulunduğum ortamda
  • 05-04-2009, 21:31:27
    #75
    Üyeliği durduruldu
    Hmmm desene biraz değişiğiz.
  • 05-04-2009, 21:45:05
    #76
    Biraz mı


    Desti izdivaç eşliğinde ç.g.h.b izliyorum ama haylaaa çalışmak gelmiyor aklıma
  • 05-04-2009, 21:48:17
    #77
    Üyeliği durduruldu
    Hmmmmm

    Benim acil işim çıktı. Easuhash
  • 05-04-2009, 21:51:56
    #78
    JohnTucker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hmmmmm
    Benim acil işim çıktı. Easuhash

    Aaaa sende mi

    Hıh git bakalım git hiç de üzülmedim hiç de git işi çıkmışmış iyi ki msnde değiliz yoksa beni engellerdin daha çok üzülürdüm çaresiz tek başıma yalnız kimsesiz terkedilmiş biçare kalırdım
  • 05-04-2009, 21:53:47
    #79
    Üyeliği durduruldu
    Ahaha tamam tamam şaka yaptım kızma hemen. Geldim zaten geri.
  • 05-04-2009, 21:56:20
    #80
    JohnTucker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ahaha tamam tamam şaka yaptım kızma hemen. Geldim zaten geri.

    Evet genelde öyle olur giden çok kalamaz gittiği yerde

    Manisa - sarıgöl nasıl bir memleket hiç gittin mi
  • 05-04-2009, 21:59:30
    #81
    Üyeliği durduruldu
    Köyümsü bişi kürt ve çingene boldur, evet her ilçesini gezdim Manisa'nın...

    Hangi yönden sordun güzel mi diye?