JohnTucker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hmmmmm
Benim acil işim çıktı. Easuhash

Aaaa sende mi

Hıh git bakalım git hiç de üzülmedim hiç de git işi çıkmışmış iyi ki msnde değiliz yoksa beni engellerdin daha çok üzülürdüm çaresiz tek başıma yalnız kimsesiz terkedilmiş biçare kalırdım