Sevgili günlüğüm;
Seni açarken, hep iş hep iş olmuyor arada kafa dağıtmak lazım diye düşünmüştüm; fakat , geç de olsa eşşeklik ettiğimi farkettim.
Haftada bir gün, günlüğüme yazmak için bağlanıyordum. Artık bağlanmama gerek de kalmadı.
Konu kilitlenirse ve üyeliğimi banlarsanız sevinirim.
Sağlıcakla arkadaşlar.