Sevgili günlüğüm;

Seni açarken, hep iş hep iş olmuyor arada kafa dağıtmak lazım diye düşünmüştüm; fakat , geç de olsa eşşeklik ettiğimi farkettim.

Haftada bir gün, günlüğüme yazmak için bağlanıyordum. Artık bağlanmama gerek de kalmadı.

Konu kilitlenirse ve üyeliğimi banlarsanız sevinirim.

Sağlıcakla arkadaşlar.