• 28-05-2009, 15:26:08
    JohnTucker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl yani ikinizde ona mesaj mı attınız?
    farklı onlar herkesin bir O'su vardır demi ama

    ahh günlük ahh çıktım yine bi sınavdan güzel geçti harbi geçti yani hemen daldım nete açtım face'i mesajlar cartlar curtlar uğraşıyorum çok sıcak yaa bu sene akdeniz yine yanacak heralde.. erimek üzereyim!
  • 28-05-2009, 16:33:41
    Üyeliği durduruldu
    Bi bizim onumuz olmadı.
  • 28-05-2009, 19:17:37
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hadi canım sende
    insanı boş boş düşüncelere iten birşeylermi var ?
    Hayat bu Tabi ki de bazen oluyor.Çabuk atlatmak önemli.Yardım alarak..
  • 01-06-2009, 10:10:42
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayat bu Tabi ki de bazen oluyor.Çabuk atlatmak önemli.Yardım alarak..
    Hayata kulak asarsan, sadece üzülürsün, Hayat sana kulak asarsa mutlu olursun

    Asi'lik kanımızda nasıl olsa.
  • 01-06-2009, 19:32:01
    Günlük,

    zor,sıkıcı,yorucu,bunaltıcı,üzücü,sinir edici,yıpratıcı,boğucu 1 ay var önümde.Bu ayı nasıl atlatacağımı düşünmek suretiyle uzaklara dalıp dalıp gidiyorum.Bugün işte böyle bir gün.Her zamanki gibi.Tek farkı haziran geldi.bir de bugün henüz bitmedi.ama olsun.erken kapatıyorum sayfayı.
  • 02-06-2009, 11:03:12
    Üyeliği durduruldu
    Naber günlük,

    bilirmisin? artık bitti.
  • 02-06-2009, 14:04:22
    Misafir
    Sevgili günlük, arkadaşlar uzunca bir süredir etkinlik yapalım diyorlardı. Havalar ısınsın isal felan olmayalım diye bekledik bunca süre. Manyak bi organizasyon ve ekşın 1 bomba gibi geliyor. 2 etkinlik birden

    Tabiyki her zamanki gibi forumda konu açmayıp gidip eğlenicez biz bize. D_A_X , bu etkinlik özellikle senin için olacak. Zorlu bir parkur olacağından 22+ arkadaşlara haber verilecek.
  • 02-06-2009, 16:37:49
    Child adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevgili günlük, arkadaşlar uzunca bir süredir etkinlik yapalım diyorlardı. Havalar ısınsın isal felan olmayalım diye bekledik bunca süre. Manyak bi organizasyon ve ekşın 1 bomba gibi geliyor. 2 etkinlik birden
    Tabiyki her zamanki gibi forumda konu açmayıp gidip eğlenicez biz bize. D_A_X , bu etkinlik özellikle senin için olacak. Zorlu bir parkur olacağından 22+ arkadaşlara haber verilecek.
    Dabıl etkinlikle full ekşına hazırım kumandanım
  • 02-06-2009, 20:05:59
    Üyeliği durduruldu
    bende hazırım herzamanki gibi