biraz önce sınavdan çıktım finaller bitseydide kurtulsaydım yaa güzel geçti 2 sınıvım darısı diğer 8 sınava
umarım iyi notlar alırda kurtulurum bu senenin stresinden.. neyse sana doyum olmuyor finallerden sonra bol bol burda olacam zaten ozaman görüşürüz adioss