ahh günlüük ahh Sertap Erener & Demir Demirkan - Aşk ğarçasını dinliyorum süper yaa tekrar tekrar dinle bence hak etti Sertap ablamız Eurovisionda birinci olmayı.. keşke bu senede olabilseydik

biraz önce sınavdan çıktım finaller bitseydide kurtulsaydım yaa güzel geçti 2 sınıvım darısı diğer 8 sınava

umarım iyi notlar alırda kurtulurum bu senenin stresinden.. neyse sana doyum olmuyor finallerden sonra bol bol burda olacam zaten ozaman görüşürüz adioss