• 22-05-2009, 15:38:30
    selam günlük naber valla ben çok sıkılıyorum boş boş oturmaktan yapacak bişe yok açmışım Norm - rap dersi'ni dinliyorum bu adamları dinledikce yüzüm gülüyor haa birde müslüm babayı dinleyince okul bitmek üzere bol bol kaçıyorum bu aralar devamsızlık pörtledi ama Tınn neyse msnden arkadaş titrettiriyor ona bakim ben görüşürüz sonra =)
  • 22-05-2009, 23:53:10
    saygı değer günlük-leri

    son zamanlarda çok kalp kırmaya başladım çok kırılmaya başladım çok zor çok yorucu çok sıkıcı şeyler yaşadım.kendimden kaçtım.kendime kaçtım.kendimle kaçtım.ama hep kendimle olunca kendimden uzaklaştım.şimdi saksıda bir maydanoz olmayı isterdim.sabaha solup gideydim yok olaydım diyorum.olamıyorum günlük.bunalımda değilim gayet sağlıklı ruh halim.sanırım biraz gerildim.hala şu anda bile kalp kırmaya devam ediyorum.hala şimdi bile bi yerde birilerini üzdüğümü biliyorum.evde kedimi bile üzer oldum.bakıyor gözlerime gözlerim anlamsız sevgi yok şefkat yok mıyykkk edip nazlı nazlı uyumaya gidiyor.ardından bakıyorum içim sızlıyor ama ona bile sarılamaz oldum.sarılmıyorum.neden böyleyim neden bu halim,neden değiştim bilmiyorum.yarın olacak.yarının ne anlamı var diye düşündüm şimdi.hiçbir anlamı yok günlük.dün gibi.ondan önceki gün gibi.alalade bir gün işte.ne önemi var.adının sayısının.günün haftanın ayın ne değeri var.zaman işte.akıp gidiyor günlük.arada 3-5 satır bişiler okuyorum,1-2 saat yürüyorum bir de boş boş bol bol konuşuyorum.işe ihtiyacım yok deyip çalışmıyorum bazen,paraya ihtiyacım yok deyip kazanmıyorum.dostlarımı kaybediyorum.daha dün birini daha kaybettim.gitti.hepsi benim yüzümden.ama üzülmüyorum şimdi esasında mutluyum benden kurtuldu.ben gibi birinden kurtulmak insanı çok mutlu etse gerek dedim hatta.neyse herşey olur hayatta.bir gün,sadece bir gün nelere kadir.zamanı geri çevirsek olmaz mı acaba.kurtarmaz mı sermayesi bilmem ki.
  • 23-05-2009, 02:30:24
    Üyeliği durduruldu
    Sıcaktan bunaldım artık.
  • 23-05-2009, 13:30:14
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    saygı değer günlük-leri
    son zamanlarda çok kalp kırmaya başladım çok kırılmaya başladım çok zor çok yorucu çok sıkıcı şeyler yaşadım.kendimden kaçtım.kendime kaçtım.kendimle kaçtım.ama hep kendimle olunca kendimden uzaklaştım.şimdi saksıda bir maydanoz olmayı isterdim.sabaha solup gideydim yok olaydım diyorum.olamıyorum günlük.bunalımda değilim gayet sağlıklı ruh halim.sanırım biraz gerildim.hala şu anda bile kalp kırmaya devam ediyorum.hala şimdi bile bi yerde birilerini üzdüğümü biliyorum.evde kedimi bile üzer oldum.bakıyor gözlerime gözlerim anlamsız sevgi yok şefkat yok mıyykkk edip nazlı nazlı uyumaya gidiyor.ardından bakıyorum içim sızlıyor ama ona bile sarılamaz oldum.sarılmıyorum.neden böyleyim neden bu halim,neden değiştim bilmiyorum.yarın olacak.yarının ne anlamı var diye düşündüm şimdi.hiçbir anlamı yok günlük.dün gibi.ondan önceki gün gibi.alalade bir gün işte.ne önemi var.adının sayısının.günün haftanın ayın ne değeri var.zaman işte.akıp gidiyor günlük.arada 3-5 satır bişiler okuyorum,1-2 saat yürüyorum bir de boş boş bol bol konuşuyorum.işe ihtiyacım yok deyip çalışmıyorum bazen,paraya ihtiyacım yok deyip kazanmıyorum.dostlarımı kaybediyorum.daha dün birini daha kaybettim.gitti.hepsi benim yüzümden.ama üzülmüyorum şimdi esasında mutluyum benden kurtuldu.ben gibi birinden kurtulmak insanı çok mutlu etse gerek dedim hatta.neyse herşey olur hayatta.bir gün,sadece bir gün nelere kadir.zamanı geri çevirsek olmaz mı acaba.kurtarmaz mı sermayesi bilmem ki.

    Bu sabahların bir anlamı olmalı diye bir parça vardı veganındı galiba, ara sıra dinlerseniz motive olacağınızı tahmin ediyorum
  • 23-05-2009, 13:36:02
    Üyeliği durduruldu
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    saygı değer günlük-leri

    son zamanlarda çok kalp kırmaya başladım çok kırılmaya başladım çok zor çok yorucu çok sıkıcı şeyler yaşadım.kendimden kaçtım.kendime kaçtım.kendimle kaçtım.ama hep kendimle olunca kendimden uzaklaştım.şimdi saksıda bir maydanoz olmayı isterdim.sabaha solup gideydim yok olaydım diyorum.olamıyorum günlük.bunalımda değilim gayet sağlıklı ruh halim.sanırım biraz gerildim.hala şu anda bile kalp kırmaya devam ediyorum.hala şimdi bile bi yerde birilerini üzdüğümü biliyorum.evde kedimi bile üzer oldum.bakıyor gözlerime gözlerim anlamsız sevgi yok şefkat yok mıyykkk edip nazlı nazlı uyumaya gidiyor.ardından bakıyorum içim sızlıyor ama ona bile sarılamaz oldum.sarılmıyorum.neden böyleyim neden bu halim,neden değiştim bilmiyorum.yarın olacak.yarının ne anlamı var diye düşündüm şimdi.hiçbir anlamı yok günlük.dün gibi.ondan önceki gün gibi.alalade bir gün işte.ne önemi var.adının sayısının.günün haftanın ayın ne değeri var.zaman işte.akıp gidiyor günlük.arada 3-5 satır bişiler okuyorum,1-2 saat yürüyorum bir de boş boş bol bol konuşuyorum.işe ihtiyacım yok deyip çalışmıyorum bazen,paraya ihtiyacım yok deyip kazanmıyorum.dostlarımı kaybediyorum.daha dün birini daha kaybettim.gitti.hepsi benim yüzümden.ama üzülmüyorum şimdi esasında mutluyum benden kurtuldu.ben gibi birinden kurtulmak insanı çok mutlu etse gerek dedim hatta.neyse herşey olur hayatta.bir gün,sadece bir gün nelere kadir.zamanı geri çevirsek olmaz mı acaba.kurtarmaz mı sermayesi bilmem ki.
    Duman - Kırmış Kalbini (Remix) Mp3 ve Müzik Dinle, Bedava Mp3 indir, Sanatçı Biyografisi

    bu daha iyi bence günde 10 kez dnlerim..
  • 23-05-2009, 13:40:10
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sabahların bir anlamı olmalı diye bir parça vardı veganındı galiba, ara sıra dinlerseniz motive olacağınızı tahmin ediyorum
    yastığına senin sarılıp kokunla uyumuşum
    üstüm açılmış ürperirken sabah olmuş
    uyan dedi bi ses uyan o burda
    uyandım aradım bulamadım

    suçum neydi?neden böyle oldu?


    bu sabah bir umut var içimde
    nasıl olsa geri gelirsin diye
    herşey yerli yerinde yine
    bu sabahların bir anlamı olmalı


    koltuğuna senin kıvrılıp hayalinle uyumuşum
    camlar açık kalmış üşürken sabah olmuş


    uyan dedi bi ses uyan o burda
    uyandım aradım bulamadım

    bu sabah bir umut var içimde nasıl olsa geri gelirsin diye
    herşey yerli yerinde yine
    bu sabahların bir anlamı olmalı


    evet güzel sözler.teşekkürler.
  • 24-05-2009, 18:23:36
    Misafir
    Sevgili günlüğüm;

    Nedendir bu sıralar sürekli Sagopa Kajmer dinliyorum. O değil, neden bu kadar sardığımıda anlamış değilim. Bu tarz müziklerle yakından uzaktan alakası olan bir kişi de değilim ama hoşuma gidiyor.

    Dün kendimi alkole adadım. Dedim iki üç bişeyler çakayım. Her yere vantilatör koymuşlar. Baktım üşümek kaçınılmaz, zevk almaya bakayım. 5-6 saat vantilatör önünde oturduğumdan iliklerime kadar donmuşum. Gece kendimi eve atıp uyudum. Vantilatörün çarptığını, sabah yataktan kalkmak değil, sağa sola dönemediğimi farkedince anladım. İliklerime kadar donmuşum. Her tarafım ağrıyor. Kas gevşeticisi ve üstüme giydiğim bir kaç şeyle biraz toparladım. Arkamdaki abla çok güzeldi ama arkadaşlarla olduğumdan sessiz kaldım Haftaya telafisini yaparım artıkın. Masada sarfoş olunca hiç birşey olmuyor arkadaş.
  • 25-05-2009, 04:26:15
    Üyeliği durduruldu
    ulen günlük

    beylikdüzünde çok güzel bir proje var innovia 2 diye bugun peder ve annemle örnek evleri görmeye gittik, bizimkiler çok beğendi sosyal olanakları ve ortam müthiş olacak 2010 aralık'ta teslim edeceklermiş.. neyse ev bana alınacak büyük bir kısmını ben ödeyeceğim zaten fakat ne yazıkki önümüzdeki 10-15 yıl boyunca anlatamayacağım sebeplerden ötürü büyük bir ihtimal azerbaycan'da olacağım, ne yapacam ne edeceğim bilmiyorum azeri bir kızla evlenirim artık belki tr'ye hiç gelemeyeceğim bundan sonra ilerisi çok bulanık..
  • 25-05-2009, 06:18:51
    Misafir
    Baracuda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ulen günlük
    beylikdüzünde çok güzel bir proje var innovia 2 diye bugun peder ve annemle örnek evleri görmeye gittik, bizimkiler çok beğendi sosyal olanakları ve ortam müthiş olacak 2010 aralık'ta teslim edeceklermiş.. neyse ev bana alınacak büyük bir kısmını ben ödeyeceğim zaten fakat ne yazıkki önümüzdeki 10-15 yıl boyunca anlatamayacağım sebeplerden ötürü büyük bir ihtimal azerbaycan'da olacağım, ne yapacam ne edeceğim bilmiyorum azeri bir kızla evlenirim artık belki tr'ye hiç gelemeyeceğim bundan sonra ilerisi çok bulanık..
    Sanırım küfür etmeyi unutmuşsun, yada ettinde sonradan editledin

    Harbi aşağı tükürsen sakal, yukarı tükürsen bıyık. Gülsenmi ağlasanmı. Garip bir durum.