Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu sabahların bir anlamı olmalı diye bir parça vardı veganındı galiba, ara sıra dinlerseniz motive olacağınızı tahmin ediyorum
yastığına senin sarılıp kokunla uyumuşum
üstüm açılmış ürperirken sabah olmuş
uyan dedi bi ses uyan o burda
uyandım aradım bulamadım

suçum neydi?neden böyle oldu?


bu sabah bir umut var içimde
nasıl olsa geri gelirsin diye
herşey yerli yerinde yine
bu sabahların bir anlamı olmalı


koltuğuna senin kıvrılıp hayalinle uyumuşum
camlar açık kalmış üşürken sabah olmuş


uyan dedi bi ses uyan o burda
uyandım aradım bulamadım

bu sabah bir umut var içimde nasıl olsa geri gelirsin diye
herşey yerli yerinde yine
bu sabahların bir anlamı olmalı


evet güzel sözler.teşekkürler.