ulen günlük

beylikdüzünde çok güzel bir proje var innovia 2 diye bugun peder ve annemle örnek evleri görmeye gittik, bizimkiler çok beğendi sosyal olanakları ve ortam müthiş olacak 2010 aralık'ta teslim edeceklermiş.. neyse ev bana alınacak büyük bir kısmını ben ödeyeceğim zaten fakat ne yazıkki önümüzdeki 10-15 yıl boyunca anlatamayacağım sebeplerden ötürü büyük bir ihtimal azerbaycan'da olacağım, ne yapacam ne edeceğim bilmiyorum azeri bir kızla evlenirim artık belki tr'ye hiç gelemeyeceğim bundan sonra ilerisi çok bulanık..