Sevgili günlüğüm;

Nedendir bu sıralar sürekli Sagopa Kajmer dinliyorum. O değil, neden bu kadar sardığımıda anlamış değilim. Bu tarz müziklerle yakından uzaktan alakası olan bir kişi de değilim ama hoşuma gidiyor.

Dün kendimi alkole adadım. Dedim iki üç bişeyler çakayım. Her yere vantilatör koymuşlar. Baktım üşümek kaçınılmaz, zevk almaya bakayım. 5-6 saat vantilatör önünde oturduğumdan iliklerime kadar donmuşum. Gece kendimi eve atıp uyudum. Vantilatörün çarptığını, sabah yataktan kalkmak değil, sağa sola dönemediğimi farkedince anladım. İliklerime kadar donmuşum. Her tarafım ağrıyor. Kas gevşeticisi ve üstüme giydiğim bir kaç şeyle biraz toparladım. Arkamdaki abla çok güzeldi ama arkadaşlarla olduğumdan sessiz kaldım Haftaya telafisini yaparım artıkın. Masada sarfoş olunca hiç birşey olmuyor arkadaş.