silerken sil butonu açıktı ama naber bu ne demek oluyor daha evvel sen zaten silmişsin beni hayal kırıklığı yaşadım aman Allahım dedim bu kadar çabuk mu
Neyse kardeşim sen bilirsin, üzsen de kırsan da kardeşimsin ne diyim bahtın açık olsun, yolun açık olsun , bırak beni kaderime
Bu msn herkeşin arasını açıcak sanırım. Benim yazdıklarımda KoS'a gitmiyordu. Onunkiler de bana gelmiyordu. Bi ara nerdeyse papaz olacaktıkta sonra buluşunca konuştuk ve msn in bizi kıskandığını ve aramıza girmeye çalıştığını farkettik ve o günden sonra msn den cevap gelmezse telefon açmaya başladık. Genelde msn den gitmediğinden yüz yüze buluşuyoruz veya telefonla.
Bu msn herkeşin arasını açıcak sanırım. Benim yazdıklarımda KoS'a gitmiyordu. Onunkiler de bana gelmiyordu. Bi ara nerdeyse papaz olacaktıkta sonra buluşunca konuştuk ve msn in bizi kıskandığını ve aramıza girmeye çalıştığını farkettik ve o günden sonra msn den cevap gelmezse telefon açmaya başladık. Genelde msn den gitmediğinden yüz yüze buluşuyoruz veya telefonla.
msnde buluşacağım biri de yok,bende telefonu olan biri de yok neyim ben, forumun bahtsız bedevisi mi