• 05-04-2009, 02:00:37
    #37
    Üyeliği durduruldu
    yok abi mevzu eski şu an msn kapalı benim. ama tekno silmişti beni. kavga falan etmiyoruz ki hem
  • 05-04-2009, 02:02:28
    #38
    Üyeliği durduruldu
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    silerken sil butonu açıktı ama naber bu ne demek oluyor daha evvel sen zaten silmişsin beni hayal kırıklığı yaşadım aman Allahım dedim bu kadar çabuk mu

    Neyse kardeşim sen bilirsin, üzsen de kırsan da kardeşimsin ne diyim bahtın açık olsun, yolun açık olsun , bırak beni kaderime
    sendede sil butonu aktifti, o yüzden sildim :s
  • 05-04-2009, 02:04:28
    #39
    Misafir
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okan Bayülgen izliyorum ama hala sıkılıyorum
    Bende demin onu izliyordumda daraldım. Sıkılıyorum ya artık bu tarz programlarda. Film izliyorum hep.
  • 05-04-2009, 02:06:21
    #40
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sendede sil butonu aktifti, o yüzden sildim :s
    Aman Allahım şu kısacık ömründe msn sohbetimiz bir yanılgıya mı kurban gitti dersin

    Ve hala Okan izlemekteyim
  • 05-04-2009, 02:07:31
    #41
    Misafir
    Bu msn herkeşin arasını açıcak sanırım. Benim yazdıklarımda KoS'a gitmiyordu. Onunkiler de bana gelmiyordu. Bi ara nerdeyse papaz olacaktıkta sonra buluşunca konuştuk ve msn in bizi kıskandığını ve aramıza girmeye çalıştığını farkettik ve o günden sonra msn den cevap gelmezse telefon açmaya başladık. Genelde msn den gitmediğinden yüz yüze buluşuyoruz veya telefonla.
  • 05-04-2009, 02:09:27
    #42
    Child adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu msn herkeşin arasını açıcak sanırım. Benim yazdıklarımda KoS'a gitmiyordu. Onunkiler de bana gelmiyordu. Bi ara nerdeyse papaz olacaktıkta sonra buluşunca konuştuk ve msn in bizi kıskandığını ve aramıza girmeye çalıştığını farkettik ve o günden sonra msn den cevap gelmezse telefon açmaya başladık. Genelde msn den gitmediğinden yüz yüze buluşuyoruz veya telefonla.

    msnde buluşacağım biri de yok,bende telefonu olan biri de yok neyim ben, forumun bahtsız bedevisi mi
  • 05-04-2009, 02:10:09
    #43
    Üyeliği durduruldu
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aman Allahım şu kısacık ömründe msn sohbetimiz bir yanılgıya mı kurban gitti dersin

    Ve hala Okan izlemekteyim
    hiç sohbet etmemiştik ki
  • 05-04-2009, 02:12:28
    #44
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç sohbet etmemiştik ki
    Anam skandal buna inanamıyorum sohbet de mi etmeden siliştik ekle-sil mi oldu bizim hikayemiz Erol

    Reklam işiydi sanırım konuştuk ve bitti herşey
  • 05-04-2009, 02:16:34
    #45
    Üyeliği durduruldu
    evet reklamdı. onun dışında bişi olmadı