Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sendede sil butonu aktifti, o yüzden sildim :s
Aman Allahım şu kısacık ömründe msn sohbetimiz bir yanılgıya mı kurban gitti dersin

Ve hala Okan izlemekteyim