teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
silerken sil butonu açıktı ama naber bu ne demek oluyor daha evvel sen zaten silmişsin beni hayal kırıklığı yaşadım aman Allahım dedim bu kadar çabuk mu

Neyse kardeşim sen bilirsin, üzsen de kırsan da kardeşimsin ne diyim bahtın açık olsun, yolun açık olsun , bırak beni kaderime
sendede sil butonu aktifti, o yüzden sildim :s