Hmmm bende aşık olunca dinlemem. Aşık olduğum kızın güzel sesini dinlemek varken.
Aşık olunca ya şiirler yazarım ya da kendimi şarkılara vurup saf saf sağa sola bakarım bunun dışında kafam fazla ses kaldırmıyor.Müzik sesi beni sinir ediyor kızıyorum zaten tabiatım serttir çok çabuk kızarım ve kızınca ses kesilir bulunduğum ortamda