JohnTucker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O da benim 2. tahminimdi.
Neyse arkadaşlar bu kişi yatar. Yarın yine İzmir yolu gözüktü bize, sınavları atlatayım koç kesecem, isteyene mangal yapacam söz aha buraya yazıyorum.
evet devreye giren istisnai kişiyim ben

Sınavları atlat görüşürük Allah yardım etsin diyelim.iyi geceler.