O da benim 2. tahminimdi.

Neyse arkadaşlar bu kişi yatar. Yarın yine İzmir yolu gözüktü bize, sınavları atlatayım koç kesecem, isteyene mangal yapacam söz aha buraya yazıyorum.
evet devreye giren istisnai kişiyim ben
Sınavları atlat görüşürük

Allah yardım etsin diyelim.iyi geceler.