Child özel olmassa sana bir soru soruyim

R10.net üzerinde hep Child nickinimi kullandın ?
Konuşulmasını istemeyebilirsin özel bir durum varsa uyarman gerekli editlerim mesajı.
2007'de üyeliğimi sildirmiştim. Sonradan bu nick'le geri geldim. Amacım sadece kafa dağıtmak olmasından ve genelde laf attığımdan Child nickiyle bağlandığımda çocuktur diyip laf dalaşına girenler çıkar diye düşünüp seçmiştim
Child çalışıon mu, sigarayı fazla içme
Gece sigara yok. Full time çalışıyorum. Bünyem gece sigara istemiyor. Bu seferde sakata geldim. Çay bitmiş evde. Mutfak dolabının bir bölümü sırf çaydı. Bitmiş. Bakkalda bizim çaydanda yokmuş toz gibi birşey almışlar geçiştirmelik. Tadınıda beğenmedim ama içiyorum. Bakkala söylemiş bizimkiler. 10 kilo kadar çay geliyor pazartesine.
O zaman sana özel bi bot kodlayıp haftada 2 kere, selam naber kanka yav? yazdırmak lazım.
65 Msn kaldı. Temizlik yaptım. Pırıl pırıl oldu.
benim de kardeşim aynı odadan bana yazar ben de ona smiley yollarım boyuna

kolay gelsin.
Saol. Sanada kolay gelsin.