teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
msnde buluşacağım biri de yok,bende telefonu olan biri de yok neyim ben, forumun bahtsız bedevisi mi
Boşver buluşma ya. Buluşunca hem noluyorki Mesela daha bu cuma günü Erol Haymac KoS Ben buluştuk.