Konu
Sevgili Günlüğüm
05-04-2009, 02:19:24
#48
Child
Misafir
teknohaberci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
msnde buluşacağım biri de yok,bende telefonu olan biri de yok
neyim ben, forumun bahtsız bedevisi mi
Boşver buluşma ya. Buluşunca hem noluyorki
Mesela daha bu cuma günü Erol Haymac KoS Ben buluştuk.