teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu nasıl bir forum aşkı Child hadi kaynatalım mı ama ya bu üyelik de güme giderse işte o zaman greve başlarım
Birşey olmaz ya. Başka yere yazmıyorum zaten. Haftanın 4 günü haymac'layım. Onun pc'de yazmakla böyle yazmak arasında pek bi fark yokki