Konu
Sevgili Günlüğüm
05-04-2009, 04:32:38
#53
Haymac
teknohaberci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu nasıl bir forum aşkı Child hadi kaynatalım mı
ama ya bu üyelik de güme giderse
işte o zaman greve başlarım
Birşey olmaz ya. Başka yere yazmıyorum zaten. Haftanın 4 günü haymac'layım. Onun pc'de yazmakla böyle yazmak arasında pek bi fark yokki