anarschi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sevgili Günlüğüm
360
●6.716
- 08-04-2009, 05:09:48MisafirGünlüğüm seni çok özlemişim ya. 1 haftadır banlıyım. Hayata küstüm şerefsizim. Haymac'ın nickle de herşey yazılmıyorki. Mesela az önce feci içesim vardı. Dolabı kolaçan ettim, rakı bulamadım. Evi alt üst edince zulalardan birinde biralar çıktı. Buzluğa 2 şişe koydum üşümesi için. Birazdan devircem.
- 08-04-2009, 07:01:51ehetRn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şu an aynı vaziyetteyim |-)
- 08-04-2009, 11:13:27Üyeliği durdurulduolm msn gel bi, şu emojanları konuşalımCem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-04-2009, 12:41:14niyekine, ben zaten hep küfürden banlandım problem neki :d ben insan değilmiyi edemezmiyim *ük muhabbetleriChild adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şu an aynı vaziyetteyim |-)