• 07-04-2009, 10:07:24
    sevgili günlük
    -uykum birbirine girdi, çok fena daral geldi uyku konusunda
    -herşey hazır kodları toparlamam lazım
    -ödemeleri çıkmam lazım
    -evi terk edip kaçmam lazım çıldırcam

    ./kullanici --haymac
  • 07-04-2009, 10:28:18
    Üyeliği durduruldu
    BU MESAJ HACKLENMİŞTİR!!!!!



















  • 07-04-2009, 18:27:25
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sevgili günlük
    -uykum birbirine girdi, çok fena daral geldi uyku konusunda
    -herşey hazır kodları toparlamam lazım
    -ödemeleri çıkmam lazım
    -evi terk edip kaçmam lazım çıldırcam
    ./kullanici --haymac
    Al bendende o kadar. Saat 18:26 olmuş yeni uyanıyorum. Şimdi bide kahveye çıkarım. Gece gelip çalışırım.

    /nick Child
  • 07-04-2009, 22:34:23
    Sevgili günlük
    hiçbirşey yapmıyorum günlerim monoton monoton geçiyor yapacak birşey olmadığı için canım sıkılıyor hemde çooook fena
  • 08-04-2009, 03:06:12
    Üyeliği durduruldu
    Sevgili Günlüğüm;

    Yarın 2 sınav var napcez ya
  • 08-04-2009, 03:12:43
    Sevgili günlük
    -Nan günlük yarın için afiş tasarlıcam haymac dingilcanı 5 bin pixelde istedi background bulamıyorum..
    -Parti için gruplarla anlaşmam gerekiyor
    -Yarın CC ödemeleri var,bursu çekip onları yatırcam..
    -Trafik cezamda var oda girdi bi güzel..
    -Kafa dinliyecek hatta bi sigarayı tam içicek zaman bulamıyorum gündüzleri..
    -Yarın okulda vize var
    -Arabanın tamponu yaptırcam.
    oho günlük netcem ben
  • 08-04-2009, 03:14:41
    o dingilcan sensin benmi dedim parti yap diye
  • 08-04-2009, 03:15:55
    Sevgili Günlük
    Nasılsın ?
  • 08-04-2009, 03:21:22
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o dingilcan sensin benmi dedim parti yap diye
    Sevgili günlük bu şahsı gördükçe yazamadığım şeyler geliyor aklıma..

    Kız aldatmakla suçluyor verecek cevap yok..İki sevgilim vardı ikisi birbiriyle tanıştı sap gibi kaldım..yine verecek cevap yok..Üstelik birini hayvan gibi seviyodum..Kızda beni ama sevmesi gitti hayvanı kaldı..

    Facebook denilen dingil kafamı şişirio,hayat bana gülmüyor,param var ama mutlu değilim,etrafımda binlerce kız var ama birini seviyorum,sevmek güzel bişeydi hani,ot mu *** mu anlıyamadım bu gönülü,canım acıyor ama gülüyorum,uyku denilen sistem kalmadı,sigarayı 2 pakete çıkardım,günlük 2.5 litre kola yüzünden midem gitti..

    Neden günlük neden ben?

    felek28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevgili Günlük
    Nasılsın ?
    böyle şahıslar neden umursamaz oluyor? bunlardan neden 2 tane var..biri yetmiyor mu? niye ikiside benzer isim kullanıyor? aynı üyelikten iki kişi girmesi yasak değil mi? bu erdi mi erim mi nerden bilcez? söyle günlük söyle