• 11-04-2009, 01:58:20
    *sevgili günlük,
    *sabaha inkılapla başladık, geometriyle devam ettik. sonra dil anlatım vardı, kitap okudum, CEP, Stephen King.
    *ingilizce 1-2. derslerde ders işledik evet şaşılacak bişey, 3. dersinde ise batak oynarken kartları elim bir şekilde hocaya kaptırdım.
    *küstüm hocaya bakmadım yüzüne kitabıma gömüldüm, o da tabi dayanamadı benim gibi gül gibi çocuğa, kartlarımı bırakmış, elime baktım, zaten batıyomuşum o elden.
    *almanca ise baya bi nutuk çekti, yine dinleyemedik, ayrıca 12leri yolladık, artık okul bizim okulumuz, diğerleri kölemiz olacak.
    *Okuldan sonra uğur dershanesindeki Hülya hocayla konuştuk, çok cana yakın birisi, sevdim ama Uğur'a gidemem
    *Bi de Mert abiyle tanıştım bugün, iyi yemek yapıyor.
    Neyse, kendine güzel bak, öptüm yanaklarından.
  • 11-04-2009, 03:00:15
    Üyeliği durduruldu
    Sevgili günlüğüm;
    Günün berbatlığı daha sabahtan belliydi.. o yüzü gördükten sonra hangi günüm artık iyi geçmişti ki ? Hele 2 haftada beni unutup arkadaşıma yavşadığı onunla gezdiği zamanlar.. Ama şimdi mutluyum çünkü 2 gün onu görmüyeceğim yaşasın !
  • 11-04-2009, 03:26:57
    Üyeliği durduruldu
    Sevgili Gunlüh ;

    Bugün ,

    Yada Neyse Beyaz Show İzliyorum Ben
  • 11-04-2009, 03:40:55
    Üyeliği durduruldu
    BuRacK1994 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevgili Gunlüh ;
    Bugün ,
    Yada Neyse Beyaz Show İzliyorum Ben
    adafgagaıgmag
  • 11-04-2009, 09:11:54
    Sevgili Günlüküm;

    Sanırım artık midemi yıkatmanın zamanı geldi, varmı yokmu belli değil.

    Dipnot: "Benim gibi canlı bir kişiliği kimse üzmeyi başaramıyor" zuhahaha
  • 11-04-2009, 11:15:47
    Misafir
    Sevgili günlüğüm;

    Birazdan duş alıp Motocross sıralama turlarına gidicez. Akşam maç var. Umarım güzel geçer. https://www.r10.net/gundemdeki-konula...post1058471272 linkte yazdığım gibi bir maç olması dileklerimle.
  • 11-04-2009, 14:41:36
    Sevgili günlük,
    Yazıcaktım ama delikanlı adam günlük tutmaz, günlük yaşar.
  • 11-04-2009, 19:35:14
    Misafir
    Frekans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevgili günlük,
    Yazıcaktım ama delikanlı adam günlük tutmaz, günlük yaşar.
    Biz zaten birşey tutmuyoruz. Yazıp geçiyoruz. Sana yanlış öğretmişler. Yada aklında yanlış kalmış. Tutulcak birşey yok
  • 11-04-2009, 19:48:46
    Sevgili günlük sınava az bi zaman kaldı , vallahi canım burnumda hic ugrasamam senle