*sabaha inkılapla başladık, geometriyle devam ettik. sonra dil anlatım vardı, kitap okudum, CEP, Stephen King.
*ingilizce 1-2. derslerde ders işledik
evet şaşılacak bişey, 3. dersinde ise batak oynarken kartları elim bir şekilde hocaya kaptırdım.*küstüm hocaya bakmadım yüzüne kitabıma gömüldüm, o da tabi dayanamadı benim gibi gül gibi çocuğa, kartlarımı bırakmış, elime baktım, zaten batıyomuşum o elden.
*almanca ise baya bi nutuk çekti, yine dinleyemedik, ayrıca 12leri yolladık, artık okul bizim okulumuz, diğerleri kölemiz olacak.
*Okuldan sonra uğur dershanesindeki Hülya hocayla konuştuk, çok cana yakın birisi, sevdim ama Uğur'a gidemem
*Bi de Mert abiyle tanıştım bugün, iyi yemek yapıyor.
Neyse, kendine güzel bak, öptüm yanaklarından.
yaşasın !