Sevgili günlüğüm;

Birazdan duş alıp Motocross sıralama turlarına gidicez. Akşam maç var. Umarım güzel geçer. https://www.r10.net/gundemdeki-konula...post1058471272 linkte yazdığım gibi bir maç olması dileklerimle.