Sevgili Günlüğüm
360
●6.716
- 23-04-2009, 00:56:21uyumaya gidioz hacı abey, sen napanChild adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-04-2009, 01:18:03Hepimiz çakma asp'ciyiz.Child adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-04-2009, 01:28:05MisafirKahveden demin geldim. Kahve tarihinde gördüğüm en çekişmeli oyuna tanık oldum. Hiç çıkasım gelmedi de saat 12'yi geçince kovdular. Kafalarına vurduk son elde. Felaketti. Hata affetmeyen bir oyundu. Geldim işte bi foruma bakınayım dedim. Uykumun keyfini bekliyorum bendeHaymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-04-2009, 01:29:35MisafirAsp diyince aklıma hep ArhanX geliyorPeksoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gelip şöyle biliyorum böyle biliyorum diyip hava atmıştı. O zaman 14 yaşındamıydı 12 yaşındamı neydi. Aspindir'de herkeş benim kodlarımı kullanıyor felan yazmıştı. Orda da yayınlanan kodları bozup tekrar paylaşıyordu
Alıyor tasarım yaptığını sanıyordu iki tane border ekleyip bgcolor="red" ekleyince
Sonra gelip herkezin sitelerini kötülüyordu. Bir gün Zeynel'i kızdırmıştı. Zeynel bunun whois bilgilerinden telefonunu alıp aramıştı
Babası çıkmıştı. Babasına küfür etmişti
Sonra demişti oğluna sahip çık yoksa gelip döverim
Sonra özür dileyip ortadan kaybolmuştu
Ey gidi günler ey.
- 23-04-2009, 01:43:33Child adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Şimdi pek bişey bilmiyorum ama zamanında aspindirdeki özenerek baktığım scriptlerin çoğunu beğenmiyorum artık.
Ordan script indirip incelerken tek farkettiğim şey nerdeyse yarıdan çoğu aynı scriptin bozmasıydı.
- 23-04-2009, 02:30:10MisafirHaymac'cım doğru hatırlıyor. Bide ekürisi vardıHaymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
