• 23-04-2009, 00:50:13
    Misafir
    Abe kızanlar napirsınız?
  • 23-04-2009, 00:56:21
    Child adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abe kızanlar napirsınız?
    uyumaya gidioz hacı abey, sen napan
  • 23-04-2009, 01:18:03
    Child adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kubilay, sen asp'ci misin? Bende çakma asp'ciyim. 2005 de bıraktım kodlamayı. Ancak editleyebiliyorum şu anda.
    Hepimiz çakma asp'ciyiz.
  • 23-04-2009, 01:28:05
    Misafir
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uyumaya gidioz hacı abey, sen napan
    Kahveden demin geldim. Kahve tarihinde gördüğüm en çekişmeli oyuna tanık oldum. Hiç çıkasım gelmedi de saat 12'yi geçince kovdular. Kafalarına vurduk son elde. Felaketti. Hata affetmeyen bir oyundu. Geldim işte bi foruma bakınayım dedim. Uykumun keyfini bekliyorum bende
  • 23-04-2009, 01:29:35
    Misafir
    Peksoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepimiz çakma asp'ciyiz.
    Asp diyince aklıma hep ArhanX geliyor

    Gelip şöyle biliyorum böyle biliyorum diyip hava atmıştı. O zaman 14 yaşındamıydı 12 yaşındamı neydi. Aspindir'de herkeş benim kodlarımı kullanıyor felan yazmıştı. Orda da yayınlanan kodları bozup tekrar paylaşıyordu Alıyor tasarım yaptığını sanıyordu iki tane border ekleyip bgcolor="red" ekleyince Sonra gelip herkezin sitelerini kötülüyordu. Bir gün Zeynel'i kızdırmıştı. Zeynel bunun whois bilgilerinden telefonunu alıp aramıştı Babası çıkmıştı. Babasına küfür etmişti Sonra demişti oğluna sahip çık yoksa gelip döverim Sonra özür dileyip ortadan kaybolmuştu Ey gidi günler ey.
  • 23-04-2009, 01:31:49
    Child adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asp diyince aklıma hep ArhanX geliyor
    AhandaX olmasın
  • 23-04-2009, 01:43:33
    Child adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asp diyince aklıma hep ArhanX geliyor

    Gelip şöyle biliyorum böyle biliyorum diyip hava atmıştı. O zaman 14 yaşındamıydı 12 yaşındamı neydi. Aspindir'de herkeş benim kodlarımı kullanıyor felan yazmıştı. Orda da yayınlanan kodları bozup tekrar paylaşıyordu Alıyor tasarım yaptığını sanıyordu iki tane border ekleyip bgcolor="red" ekleyince Sonra gelip herkezin sitelerini kötülüyordu. Bir gün Zeynel'i kızdırmıştı. Zeynel bunun whois bilgilerinden telefonunu alıp aramıştı Babası çıkmıştı. Babasına küfür etmişti Sonra demişti oğluna sahip çık yoksa gelip döverim Sonra özür dileyip ortadan kaybolmuştu Ey gidi günler ey.

    Şimdi pek bişey bilmiyorum ama zamanında aspindirdeki özenerek baktığım scriptlerin çoğunu beğenmiyorum artık.
    Ordan script indirip incelerken tek farkettiğim şey nerdeyse yarıdan çoğu aynı scriptin bozmasıydı.
  • 23-04-2009, 02:12:58
    tRn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    AhandaX olmasın
    arhanX
  • 23-04-2009, 02:30:10
    Misafir
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arhanX
    Haymac'cım doğru hatırlıyor. Bide ekürisi vardı