Konu
Sevgili Günlüğüm
23-04-2009, 01:18:03
#219
Peksoft
Child adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kubilay, sen asp'ci misin? Bende çakma asp'ciyim. 2005 de bıraktım kodlamayı. Ancak editleyebiliyorum şu anda.
Hepimiz çakma asp'ciyiz.