Child adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kubilay, sen asp'ci misin? Bende çakma asp'ciyim. 2005 de bıraktım kodlamayı. Ancak editleyebiliyorum şu anda.
Hepimiz çakma asp'ciyiz.